Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 13 lipca 2013

ZGUBA

Gdy byłam dzieckiem często pytałam starszego brata, skąd się wzięłam. On zawsze z żartem odpowiadał mi że znalazł mnie w kapuście, albo że mama kupiła mnie w szmateksie. Takie dziecinne przedrzeźnianie ;-)
Ale jak to mówią w każdej baśni jest ziarno prawdy...
W kapuście znaleziono smoka !!!( albo dinozaura, bo jak mówi mój synek : " Mamo! Smoki mają skrzydła ! Więc to jest dinozaur.)
Tak czy owak, smok czy dinozaur znaleziony !
I jak się okazało, smok ten jest odkrywcą! Wszystkiemu się przygląda... wszystkiego musi dotknąć i wszystkiego musi spróbować !
- Łaaaaaaa....... stachajło...... aaaaa.....

6 komentarzy:

  1. Świetna zabawka. Najbardziej podobają mi się te zębiska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) te wystawione zębiska to nic innego jak powabny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha jaki super!

    zapraszam na mrożoną kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Agatko masz wyobraźnię...
    bardzo lubię tu zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny za miłe słowa :-)
    Basiu :-) bardzo mnie ucieszyły Twoje słowa, zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze kapustę smoczysko pogryzło;-) Urocza zabawka:-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)