Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 3 stycznia 2014

sensory toys 2013

Nowy Rok jeszcze taki młodziutki, ma tylko kilka dni, a my mamy 365 - 3 dni na to aby spełnić swoje marzenia, 362 - szanse. A więc do dzieła!
Nie będę pisać ile mam odwiedzin, ile komentarzy, czy obserwatorów, choć każde odwiedziny, każde miłe słowo, każdy z Was mnie bardzo cieszy! Ale pisać tego nie będę, bo to tylko liczby. Miniony rok był czasem bardzo ciekawym i inspirującym, poznałam wiele ciekawych osób, robiących przepiękne rzeczy. Odkryłam wiele charyzmatycznych blogów, dowiedziałam się sporo o samej sobie. W głowie mam kilka pomysłów i sukcesywnie będę chciała je realizować. Ciekawe co przyniesie Nowy Rok ?
Dla Was przygotowałam mały przegląd tego co już było, nie wszystko wrzucałam na bloga, a więc chciałam pokazać. Wszelkiej maści zabawki sensoryczne dla niemowlaczków. Różno- fakturowe metkowce, z elementami szeleszczącymi, zabaweczki podusie z metkami i grzechotkami w środku, pobudzające zmysły dotyku, wzroku i słuchu oraz grzechotki 3w1, czyli trochę metkowca, trochę grzechotki i gryzaczka :)
Ściskam mocno i dziękuje że jesteście !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)