Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 marca 2014

Kocie wyzwanie!

Myślicie, że pisanie posta na dwie godziny przez końcem czasu to przesada? Może i tak... ale jeszcze mieszczę się co nieco w czasie, więc spróbować nie zaszkodzi!
Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu jakie przygotowały dziewczyny z Addicted to crafts. Jest to pierwsza tego typu zabawa, w której będę brała udział, a więc postarałam się jak umiałam :)
Temat : WYZWANIE KOT ART
Trochę kociego już w Agatowniku było, nawet ostatnio, sensoryczne kotki...


... ale, ale na wyzwanie trzeba coś nowego! Koci przyjaciel mojego synka Drapek, podpowiedział mi: Myśl po kociemu! Hmmm... łatwo powiedzieć !

Zabrałam się za projektowanie... Co koty lubią najbardziej? Jeść i spać! I powstała kocia kuchareczka!

Nasza kuchareczka to kot dachowiec, nie żaden tam perski tylko nasz polski pospolity! Idealnym futerkiem dla naszej kotki okazał się materiał a'la patchwork zakupiony niedawno na wyprzedaży po okazyjnej cenie. łapki doszyte na guziczkach aby swobodnie mógł kotek mieszać łychą i zajadać . Ruchome nóżki zaś są przydatne do lekcji baletu, które kotka w każdy wtorek i czwartek bierze u prof. Baletki. Kotka ma piękny kucharski czepek i fartuszek wiązany z tyłu na plecach.
 

fluuu... wsuwamy śledzia !


Talerz pełen smakołyków: ryby, zielona sałatka i ziemniaczki. Trzeba coś wsuną przed drzemką...



Małe przymiarki do jutrzejszego baletu. 

15 komentarzy:

  1. moja Pola byłaby zachwycona takim "koleżką" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak z pewnością! Jej taka towarzyszka pasowała by jak ulał... nie dość, że kotka to jeszcze umie gotować tak jak Ty !
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kotka super ;). Spodobało mi się "myśl po kociemu" ;D ... ja chyba myślę już jak kot, mam ich 3 sztuki, więc polecam się na przyszłość ;) Mogę podpowiedzieć, co "myślą" koty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok , teraz będę już wiedziała gdzie mam się zgłosić po "kocie myśli " :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Uwielbiam koty! Patchworkowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja!!! CUDNA ta kuchareczka! Po wyrazie twarzy i specjałach na talerzu posądzam ją o profesjonalizm godny francuskich mistrzów kuchni :) Pomysł z łapkami, które będą sprawnie mieszać w garach- boski! I... te nogi! Wspaniale zgrabne!
    Wyszła Ci baaaardzo ta kocica : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Francuska mistrzyni kuchni mówisz? Kto wie może i masz rację ;)
      Zdjęcia tylko trochę kiepskie... mało światła i marny ze mnie fotograf . ;)

      Usuń
    2. wszystko widać i zachwyca- już się biorę za głosowanie :)

      Usuń
  5. Super ten kotek:) Powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje ;) i zachęcam do głosowania na mojego kociaka ;)

      Usuń
  6. Kochani, okazuje się że potrzebne sa głosy ( czego wcześniej nie doczytałam) jeśli możecie... to bardzo proszę o głosik na mojego kotka :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)