Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 16 stycznia 2015

w nowym roku i po świętach

Witam Was w 2015 roku, tak wiem nowy trwa już ponad 2 tygodnie :p
Święta były bardzo leniwe i zdecydowanie zbyt najedzone! W czasie nieobecności mojej postało kilka nowych koncepcji w mojej głowie. Jest również kilka spraw do nadrobienia. O czym niebawem opowiem.
2015
Wspaniałego,
Wyśnionego,
Wyjątkowego!




choinkę ubierał mój Pomocnik (samodzielnie - duma!)
najcudniejsze na świecie- ceramiczne śnieżynki - PracowniaBI
ludziki PLAYMOBILE
Elementarz Marian Falski - reprint wydania piętnastego z 1971r - dobra pozycja dla pierwszoklasisty, z przepiękną kaligrafią A. Kwiatkowskiego.
Mapa- POLSKA 25 lat wolności - świetna, uwielbiamy!

3 komentarze:

  1. W związku z nastaniem nowego roku zapraszam na rozdanie: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2015/01/noworoczne-rozdanie.html
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agato, fajnie, że wracasz- stęskniłam się :) <3
    Pięknego, NOWEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie - ja też kiedyś będę tak trzymać liska! :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)