Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 marca 2015

Kiermaszowo, Wielkanocnie

W minionym tygodniu miałam okazję uczestniczyć Kiermaszu Rękodzieła w Jaśle. Na moim bardzo skromnym stoisku pojawiło się kilka nowości min. zające i słoniki. O owych gościach postaram się zrobić osobny post ale na razie mam awarie aparatu. W ogóle to ostatnio mam awarie wszystkich elektrycznych urządzeń, no cóż złośliwość rzeczy martwych :p
 
Zakochana para zająców, została rozdzielona.
 
 
Tegoż jegomościa z niewiadomych przyczyn polubiłam szczególnie ;)
 
 
A ten różowy słoń jest wyposażony w długaśne rączki, które dzielnie trzymają kwieciste serducho.
 
 
panienki...
 
 
Przy okazji chciałam pozdrowić wszystkich , którzy odwiedzili moje stoisko.
Uściskać wszystkich, którzy tutaj do mnie zaglądają i komentują.
 
 
 

3 komentarze:

  1. Słoniki i króliczki są po prostu urocze. Szkoda tylko, że króliczki rozłączono bo tak z uczuciem na siebie spoglądały;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i bardzo w Twoim stylu :) Od razu poznałabym, że to Twoje stoisko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądało Twoje stoisko :) Brązowy zajączek jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)